نوستالژی | فقط دهه شصتی‌ها تماشا کنند

Radio Ahmad Zahir

One thought on “نوستالژی | فقط دهه شصتی‌ها تماشا کنند

  1. چه دهه خوبی
    کشتار سال ۶۰
    قتل عام ۶۷
    جنگ بی پایان
    کوپن و صف و ازهمه جا بیخبری
    جنازه شهیدگردونی روزانه
    انجزه انجزه شبانه
    نعره‌های شجریان
    زر زرهای آهنگران
    بیکاری بی پایان اعضا خانواده
    دانشگاه جرز گرفته شده
    کلا ملت از بیخ شلی هستیم
    ای …… تو دهه ۶۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com
Verified by MonsterInsights