مصاحبه ویدئویی با سایت امل هامبورگ

Radio Ahmad Zahir

هنوز کمتر از سه ماه از مهاجرت من به هامبورگ گذشته بود. تیمی از سایت امل هامبورگ برای گفتگو با من به هامبورک آمد. انصافا به لحاظ فنی، گزارش خوبی تهیه کردند. من نیز کم و بیش اسیر احساسات ناشی از مهاجرت بودم، احساساتی که هنوز هم من را همراهی می کنند. بسیاری از این احساسات، احساس واقعی من در ماه های نخستی است که من به هامبورک آمدم.

این مصاحبه را می توانید از اینجا تماشا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com
Verified by MonsterInsights