سپاسگزار یا سپاسگذار؟ کدام یک درست است؟ گاهی در شبکههای اجتماعی متوجه اشتباهات تایپی و املائی زیادی میشویم. یکی از این اشتباهات، واژۀ سپاسگزار است که من با رعایت نیمفاصلهاش «سپاسگزار» مینویسم. واژۀ «سپاسگزارم» که بسیاریها در انتهای پیامها و نامههای رسمی و غیر رسمی بهگونۀ (سپاسگذارم یا سپاسگذارم) به کار میبرند اشتباه است. […]