# چرا مردم همیشه حسرت حکومت های گذشته را می خورند؟ حتا حکومت های بد را ## مقدمه همواره در طول تاریخ، شاهد بودهایم که مردم به حکومتهای گذشته نگاه ویژهای داشتههاند و چه بسا حسرت آن دوران را خوردهاند. این حس nostalgia یا نوستالژی، مختص جوامع خاصی نیست و در فرهنگهای مختلف نیز دیده […]