# چرا مردم همیشه حسرت حکومت های گذشته را می خورند؟ حتا حکومت های بد را ## مقدمه همواره در طول تاریخ، شاهد بودهایم که مردم به حکومتهای گذشته نگاه ویژهای داشتههاند و چه بسا حسرت آن دوران را خوردهاند. این حس nostalgia یا نوستالژی، مختص جوامع خاصی نیست و در فرهنگهای مختلف نیز دیده […]
چرا همیشه حسرت سال های گذشته را می خوریم؟
حسرت سال های گذشته گذشته همیشه برای ما جذاب است. خاطرات ما از سال های گذشته، لحظات شاد و غمگین، موفقیت ها و شکست ها، همه و همه در ذهن ما حک شده اند. گاهی اوقات، ما تمایل داریم به گذشته برگردیم و دوباره آن لحظات را تجربه کنیم. چرا حسرت سال های گذشته را […]